Abikeskus

vastused kõigile

sinu küsimustele

Filmide tellimisel tekivad probleemid
  • kas STARbox on ühendatud internetiga? Interneti ja võrgu toimimist saab kontrollida STARboxi menüüs üleval vasakul olevate ikoonide järgi. Neli esimest ikooni peavad olema rohelised:

     

    

  1. Kui esimene ikoon on hall, siis kontrolli, kas võrgukaabel modemi ja STARboxi vahel on korrektselt ühendatud
  2. Kui teine ikoon on hall, siis kontrolli, kas modem on töökorras. Töökorras modemi märgutulede seletuse leiad siit
  • kui modem on töökorras, tee STARboxile taaskäivitamine. Seda saab teha STARboxi menüüst: Seaded >>> Süsteemiseaded >>> taaskäivita seade
  • kontrolli, kas krediidilimiit ei ole ületatud? Krediidilimiidi kontrollimiseks kasuta iseteenindust või helista +372 677 9900