Abikeskus

vastused kõigile

sinu küsimustele

Antud loetelu on toodud rikke lahendamisel tähtsuse järjekorras:

 

1. POWER/PWR -  näitab seda, kas seade saab toidet vooluvõrgust.

Kui POWER/PWR tuli ei põle

  • kontrolli, kas seade on sisse lülitatud ning kas adapter on korralikult vooluvõrku ühendatud
  • kontrolli, kas adapteri juhe on ühendatud seadme toite sisendisse

Kui POWER/PWR tuli ei põle ja seade on korralikult vooluvõrgus, siis palun pöördu lähimase esindusse või helista +372 677 9900

 

2. ONLINE/CABLE – näitab seda, kas internetiühendus on töökorras.

Kui ONLINE/CABLE tuli ei põle

  • kui kodus on Starmani televisioon, siis kontrolli kas teleril on pilt ees. Kui ei ole siis helista  +372 677 9900
  • kui teleri pilt on olemas, siis kontrolli modemini jõudvat TV-kaabeldust. Kui see on korras, tee modemile voolurestart ja oota umbes 10 minutit. Kui selle aja jooksul ONLINE/CABLE tuli põlema ei hakka ning internet ei taastu, helista  +372 677 9900


3. PC/LINK/ETHERNET – näitab ühendust modemi ja arvuti/ruuteri/digiboksi vahel. See tuli võib vilkuda.

Kui PC/LINK/ETHERNET tuli ei põle

  • kontrolli võrgukaablit, mis on ühendatud modemi ja arvuti/ruuteri/digiboksi vahel